Dag Syversen

Sensei och huvudinstruktör

Sensei Dag Syversen

Dag Syversen, 5 dan är klubbens huvudinstruktör och grundare. Sensei Dag började träna karate 1981 och har lett klubben till stora framgångar i tävlingssammanhang både nationellt och internationellt.

Sensei Dag Syversen

Phuong Do

Tränare barngruppen

Tränare Phuong Do

Phuong Do, 3 dan är barngruppens huvudinstruktör och klubbens ungdomsansvarige. Phuong har tävlat på hög nivå och ingår i JKA-landslaget. 2009 tog han JKA EM-brons i kata. Kata-guld i JKA-riksmästerskapen 2010, 2011 och 2014. Han tog också EM-brons i lagkata 2013.

Instruktör Phoung Do

Ann Nersveen Syversen

Tränare barn- och vuxengruppen

Ann Nersveen Syversen, tränare barn och vuxengruppen

Ann Nersveen Syversen, 3 dan är assisterande tränare både i vuxen- och barngruppen. Ann har tränat karate sedan 80-talet och har flera SM-medaljer och medaljer från andra stora cuper i bagaget.

Instruktör Ann Nersveen Syversen

Johan Björkehed

Tränare barn- och vuxengruppen

Johan Björkehed, 1 dan är barntränare. Johan var aktiv och tävlade mycket under 90-talet, och efter längre upphåll tog han upp karaten igen 2019. Sommaren 2022 graderade han sig till 1 dan, Shodan (svart bälte).

Instruktör Johan Björkehed

Assisterande tränare barngruppen